2011. június 9., csütörtök

Rövid, szöveges összefoglaló az együttműködés tapasztalatairól





"Ismétlés a tudás anyja..." Ezzel az idézettel kezdtem újra a Promt Oktatóközpont e-learning áttekintés elnevezésű kurzust. A gyakorlatok ismételt megoldásai során egy csodálatos természeti törvényszerűség jutott eszembe, amit a Sors számunkra az állatvilágban mutatott be. Ez pedig nem más, mint a tehenek kérődzése. Igen, hiszen mindannyian tanultunk arról, hogy mennyire fontos az emésztés folyamatában a kérődzés momentuma. Hát valahogyan így voltam én is ezzel a sok ismeretanyaggal. Bevettük, megettük hónapokkal ezelőtt, gyorstempóban haladva, egymás után  a megoldandó feladatokat. Tán még meg sem emésztettük az egyiket, máris jött a másik alkalmazás egymás után... És most, egy olyan szakaszt zárhatok le öt hét után, amiről elmondhatom: emésztettem a megismert web 2.0-ás eszközöket. Újra éreztem "ízüket", a gyakorlatban hasznosíthattam őket  . Elmondhatom: kellemes, hasznos időtöltés volt számomra a kurzus megismétlése. Tudatosabbá váltak számomra az alkalmazások, nem jelentettek akkora izgalmat, feszültséget azok , amiket az előzőekben emészthetetlennek véltem. Summázva annyit tudok mondani: MEGÉRTE!
Köszönöm tutoraimnak, Marikának, Robinak a lehetőséget, s köszönöm a régi s a most megismert Társaimnak, hogy jó hangulatban, egymást bátorítva, támogatva, olykor a humor éltet adó nedveivel felplusszolva tölthettük el ezt a mindannyiunk számára igen hasznos öt hetet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése