2014. január 26., vasárnap

"Alma a fán - Az iskola nyitott világa"


Bejegyzésem címe a Tempus Közalapítvány pedagógusoknak szóló szakmai rendezvénysorozatára utal. Amikor az elmúlt év szeptemberében végig olvastam a témaköröket, ismét gondba estem, vajon a sok érdekes és hasznos előadásból melyikre is menjek majd el.Végül a  kézhez kapott programból a december 12-ikei Digitális írástudás alcímmel ellátott szakmai rendezvényt választottam. Akkor még mit sem sejtettem, hogy előadóként fogok részt venni ezen a délutáni rendezvényen. Így hát meglepetésként hatott a szíves meghívás, amelyet B. Tier Noémitól, a Tempus Közalapítvány projektkoordinátorától kaptam. 
Mondanom sem kell, ismét nagy volt örömöm, hiszen akikkel szinte napi kapcsolatban lehetek online módon, azokkal találkozhattam személyesen. S való igaz, rohanó világunkban ritka szép pillanat, ha ilyen találkozásra sor kerülhet. A legizgalmasabb ilyenkor mindig az, ha hosszú hetek, hónapok, esetleg évek közös internetes ismeretsége után először láthatjuk meg személyesen is egymást. Rendszerint ez egy pillanat kérdése szokott lenni, hiszen profilképünk alapján azért felismerjük egymást. Ezen a december 12-ikei délutánon Fegyverneki Gergő és kedves párja, Viki volt az, akikkel most találkozhattam először. Azt szoktuk ilyenkor megállapítani, hogy mintha mindig is ismertük volna egymást... 
Az előadások a Virtuális Egyetemen elhangzottak közül , valamint a Tempus Közalapítvány  Digitális Módszertárba bekerült kiváló, innovatív ötletek közül voltak kiválasztva. Ennek megfelelően én  a Sulivilág iskolai internetes közösségét mutattam be az ott lévő kedves vendégeknek.





Íme ez volt  a gazdag, sokrétű program:




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése