2014. október 26., vasárnap

II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszervásár 2014-ben

2014.október 10-én Kaposvárra indultam. Valamilyen vonatkozásban "hazamentem", hiszen gyógypedagógusi diplomámat egykor itt kaptam meg. Ismerős volt minden és mindenki , amikor megérkeztem. Öröm és hála töltötte el szívem, hiszen nem kis út, amit azóta megtettem...
A címben szereplő konferencia számos témakört, szakirányt felölelt. Én a "Sajátos nevelési igényű gyermek és felnőtt fejlesztésének módszertana" című szekcióban kaptam helyet. A II. Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia és Módszertár Absztrakt kötetében a 38-45.oldalig  szerepel szekciónk, s a bemutatott filmecském absztraktja a 43.oldalon található. 

Íme az ABSZTRAKTKÖTET


A már ismert Ismerősök mellett újabb ismeretségre tehettem szert ezen a napon, aminek én mindig szoktam örülni, - de nagyon!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése