Főoldal
Bemutatkozás
Videók
Képgaléria
Kurzusok
Gyakorlat
Publikációk
Egyéb
Oldalak
Főoldal
Videók
Képgaléria
Kurzusok felsorolása
Publikációk
2011. június 9., csütörtök
Új utak, új módszerek, - avagy ismerkedés a Second Life világával
június 09, 2011
Second Life
No comments
Ígéretes kezdeményezés az oktatásban! S hogy mit rejteget mindez az akadályozott gyermekek számára?!
Nem kell sok képzelőerő, csak egy kis empátia, mélylélektani ismeret, s könnyen rájöhetünk a dolog nyitjára.
Tekintsünk most bele kedvcsinálóként Ollé János egyetemi adjunktus előadásába:
Virtuális tanulási környezetekben kialakított oktatási folyamatok sajátosságai
from
Eszterházy Károly College
Küldés e-mailben
BlogThis!
Megosztás az X-en
Megosztás a Facebookon
Megosztás a Pinteresten
Újabb bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Főoldal
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Népszerű
Címkék
Archívum
Véget ért egy fejezet...
Igen, véget ért egy fejezet... Egy gyönyörűen szép, munkás, küzdelmes életszakasz. Hatvannégy éve járom földi pályafutás...
Digitális Témahét 2019 - Projektünk bemutatása
Projekttevékenységünket 2019. januárjában kezdtük el. Projektünk címe: A kódolás varázslatos világa a Minecraft EDU-ban ...
Egy pedagógus élete,- pedagógusnapra szeretettel...
Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 21. Az EU Code Week projektzáró ünnepsége
Az Abacusan VándoRobot Programunk félidejéhez érve következett el az Európai Programozás Hetének projektzáró ünnepsége. Szinte má...
Üzemeltető:
Blogger
.
A Kódolás Órája
(12)
A Kulturális Örökség Európai Éve 2018
(49)
A Világ Legnagyobb Tanórája
(2)
Abacusan-ArTeC robotok
(8)
Agent
(13)
akadálymentes web
(1)
akadálymentesítés
(1)
angol nyelvtanulás
(1)
Anyahajó
(2)
Anyák napja
(1)
Autizmus
(3)
befogadás
(1)
Beszédmester
(1)
Biztonságos internethasználat
(1)
Blogger-pedagógus
(1)
Blum program
(2)
ClassBox
(3)
Classcraft
(1)
Cohen pedagógia
(1)
differenciálás
(1)
digitális írástudás
(1)
Digitális nemzedék konferencia
(1)
Digitális Nemzedék Konferencia 2014
(1)
Digitális Témahét
(55)
Digitális_Nemzedék
(2)
diszlexia
(1)
Duolingo
(2)
e-learning
(14)
e-learning web 2.0 LLL
(9)
E-portfolió
(1)
eDia
(2)
EDUCATIO 2011
(1)
Egyeb
(3)
Egyéb
(3)
egyéni fejlesztés
(2)
egyszervolt.hu
(3)
élmény
(1)
Építsük meg Magyarországot!
(48)
esély
(1)
esélyegyenlőség
(2)
eTrend konferencia 2018
(1)
eTwinning
(5)
Európai Kódolás Hete
(30)
Facebook
(1)
fejegér
(1)
fejlesztés
(3)
Félmaraton
(1)
Finn Mikulás
(1)
Flip-IT!
(1)
Future Work Festival 2017
(1)
Games in Schools
(1)
Gamification
(4)
GONDOLATÉBRESZTŐ
(1)
Gondolattérkép
(2)
Gyakorlat
(172)
gyermekek
(1)
gyógypedagógia
(4)
Hextris
(1)
idézetek
(1)
Időszalag
(1)
IKT
(39)
IKT eLEMÉR
(3)
IKT_ SNI
(4)
info-kommunikációs technológiák
(1)
Inforum
(1)
Infotér Projekt
(1)
Inklúzió
(1)
innováció
(4)
Innovatív Tanárok Közössége
(2)
Inspiráció
(1)
interakrív tábla
(1)
interaktív tábla
(1)
interaktív tábla innováció
(2)
interaktív tábla_ innováció
(5)
interaktív_ tábla
(1)
interaktív_ tábla web 2.0
(1)
internetbiztonság
(1)
iot.hu
(1)
ISZE
(1)
Játék
(1)
játékos fejlesztés
(1)
JátékosLét
(1)
jó gyakorlatok
(3)
Kahoot
(4)
KARÁCSONY
(4)
képernyővideó
(1)
Képszerkesztő
(2)
Készségfejlesztés
(1)
Kinect
(1)
kirakó
(1)
Kiterjesztett valóság
(2)
Kódolás
(12)
komplex személyiségfejlesztés
(5)
konferenciák
(32)
Kórus
(1)
közösségi_hálózatok web 2.0.
(1)
Kurzusok
(56)
Lego Robot
(7)
linkmegosztó
(2)
matematika
(1)
Médiaértés
(1)
megújulás
(1)
Mérés-értékelés
(1)
Meseposta
(1)
MIE Expert
(2)
Minecraft
(110)
Modern Iskola
(1)
Montessori
(9)
Montessori_eLearning
(3)
MozaLand
(2)
netgeneráció
(2)
netgeneráció örömpedagógia
(1)
Okos Doboz
(3)
okos telefon
(2)
oktatóprogram
(3)
online gyermektartalom
(1)
OpenSim
(1)
Óralátogatás
(1)
Óvodai IKT
(6)
óvodai nevelés
(3)
Önmagamról
(2)
örömpedagógia
(29)
Pályázat
(1)
Pearltrees
(1)
Piano Tiles
(1)
PIL Akadémia
(6)
PlayIT
(1)
PREZI
(1)
programozás
(37)
Projekt
(45)
Publikációk
(38)
puzzle
(2)
QR kódok
(3)
Redmenta
(2)
reformpedagógia
(1)
Robotika
(39)
Rókalandozó
(4)
Sakkaréna
(1)
Sakkfesztivál
(1)
Sakkjátszótér
(2)
Sakkpalota
(20)
Scratch
(1)
Second Life
(9)
SM2014
(1)
SNI tehetségfejlesztés
(25)
speciális eszközök_ akadálymentesítés
(2)
Sulinet Digitális Tudásbázis
(1)
SULIVILÁG
(18)
Sway
(1)
Szabadegyetem
(1)
színfelismerés
(1)
Tablet
(2)
Tányérpörgetés
(1)
teachmeet
(7)
Team munka
(1)
Tehetség - rehabilitáció
(3)
tehetségnevelés
(4)
TehetségSáv
(1)
Tesztelés
(1)
The Foos
(3)
továbbképzés
(4)
TraffPark
(6)
Tudáspróba
(1)
Tükrözött osztályterem
(2)
twitter
(2)
VándoRobot Program
(25)
Varázsbetű
(1)
Világsakkfesztivál
(3)
Virtuális Egyetem
(1)
vizualizáció
(1)
web 2.0
(4)
web 2.0.
(1)
Web2.0
(3)
Webkurzus
(1)
workshop - videókrónika
(1)
►
2019
(13)
►
június
(1)
►
április
(1)
►
március
(2)
►
február
(4)
►
január
(5)
►
2018
(81)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
október
(18)
►
szeptember
(5)
►
június
(2)
►
május
(2)
►
április
(10)
►
március
(23)
►
február
(12)
►
január
(3)
►
2017
(30)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
október
(3)
►
szeptember
(5)
►
augusztus
(2)
►
június
(4)
►
május
(4)
►
április
(3)
►
március
(2)
►
január
(1)
►
2016
(31)
►
december
(5)
►
november
(2)
►
október
(3)
►
szeptember
(4)
►
augusztus
(3)
►
július
(1)
►
június
(2)
►
május
(1)
►
április
(6)
►
március
(1)
►
január
(3)
►
2015
(29)
►
december
(1)
►
november
(3)
►
október
(3)
►
szeptember
(1)
►
július
(1)
►
június
(1)
►
május
(3)
►
április
(9)
►
március
(1)
►
február
(3)
►
január
(3)
►
2014
(28)
►
december
(2)
►
november
(2)
►
október
(5)
►
július
(1)
►
június
(2)
►
május
(4)
►
április
(2)
►
március
(1)
►
február
(3)
►
január
(6)
►
2013
(21)
►
szeptember
(3)
►
augusztus
(4)
►
június
(1)
►
május
(4)
►
április
(2)
►
március
(5)
►
január
(2)
►
2012
(23)
►
december
(4)
►
november
(2)
►
október
(3)
►
május
(1)
►
április
(4)
►
március
(2)
►
február
(5)
►
január
(2)
▼
2011
(81)
►
december
(2)
►
november
(4)
►
október
(5)
►
szeptember
(6)
►
augusztus
(2)
►
július
(4)
▼
június
(10)
Kozmikus pillanatok a Sulivilágban Méhes Vera Néni...
Gondolatébresztő találkozó a Second Life-ban
Séta Second Life-ban tárgyak létrehozása után
Rövid, szöveges összefoglaló az együttműködés tapa...
E-learning - a jövő iskolája (e-learning áttekinté...
E-learning áttekintés (5. hét) - Közösségi hálózatok
Új utak, új módszerek, - avagy ismerkedés a Second...
E-learning - a jövő iskolája (e-learning áttekinté...
E-learning - a jövő iskolája (e-learning áttekinté...
E-learning - a jövő iskolája (e-learning áttekinté...
►
május
(17)
►
április
(11)
►
március
(8)
►
február
(4)
►
január
(8)
►
2010
(19)
►
december
(12)
►
november
(6)
►
október
(1)
A kódolás mágikus világa a Minecraft EDU-ban
Projektünk címe
Digitális osztálytermünk 2018/2019
Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan-ArTeC robotok alkalmazásával
Kódolás Órája 2018.12.03-12-09.
Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan-ArTeC robotok alkalmazásával
2018.október 6-21.
Digitális osztálytermünk 2014.09-2018.06-ig
"Lelkedben mindvégig fiatal maradsz, ha megőrzöd magadban gyermeki énedet, játékos kedvedet, s a tanulás iránti szeretetedet."
Örömpedagógia Facebook
Keresés ebben a blogban
Translate
Rendszeres olvasók
Microsoft Innovative Educator Expert
ELTE 2013
"Építsük meg Magyarországot!"
Projektünk címe
Kígyórobotok az Anyahajóban, valamint kódolás a The Foos játékával
Projektünk címe
'A sakk összeköt minket"
Projektünk címe
Mi a különbség a sakk és a matt között?
Projektünk címe
Pontgyűjtő játék a ClassBoxban
A Google-fiók kincsei
Közreműködők
Frobben
Szevirma
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése