2011. június 11., szombat

Gondolatébresztő találkozó a Second Life-ban

Immár ötödik alkalommal találkozott csoportunk virtuális közösségünkben. Meglepetésekkel teli másfél órát töltöttünk együtt, amit folyamatosan fényképeztem a program segítségével. Az volt a tervem, hogy felteszem a közösségünk Facebook oldalára, de mire odajutottam volna, egy kész, képes krónikát találtam az oldalon.
Mondhatom, azonnal letettem az én kis szerény összeállításomról, sőt "más tollával ékeskedve" blogomba is elhoztam a linket. Szíves szeretettel ajánlom megnézésre:





Tudom, mindannyian más-más érzésekkel, gondolatokkal éltük át a foglalkozás perceit. Én most csupán a magam nevében írom le, hogy végtelenül örültem az elkészített meglepetéseknek. Hiszen amikor legelőször értesültem a Pedagógia-Online oldalán a készülő kurzusról, máris azok a gyermekek, fiatalok jártak az eszemben, akik földi életüket kerekesszékben töltik el. Mint a villám futott át rajtam ennek a technikai csodának GYÓGYPEDAGÓGIAI alkalmazási lehetősége. Tudom, hisz' évek óta mellettük vagyok: ők is ugyanolyan ösztönös cselekvési vággyal rendelkeznek, mint mi, akik odamegyünk, ahova éppen akarunk... DE ŐK EZT NEM TEHETIK MEG!!! Éppen ezért van hatalmas lehetősége a Second Life világ mindmegannyi csodájának az ő életükben. Biztos , hogy a fizikailag ép testben élő embertestvéreink is profitálhatnak a Second Life alkalmazásából. Érdekes, izgalmas kirándulásokat tehetnek héthatáron túlra is avatar mivoltuknál fogva, DE EGY EGÉSZ FÖLDI ÉLETRE KEREKESSZÉKBE KÉNYSZERÜLT embertársunk hatalmas élmények birtokába juthat, ha belebújhat avatar, "álom-testébe"... Igen, mert ÁLMODNI FOG... És ez nem baj-meglátásom szerint...Még az is megeshet, hogy majd csodálkozni fogunk, ha egy ilyen gyermek, vagy fiatal elindul a Second Life világában... Láthatjuk majd, mi minden vágy, törekvés, akarat rejlik benne, de fizikai teste lebilincselve megakadályozza ebben.... 
Megvallom: alig várom, hogy elinduljon,-mert el fog indulni... Már hallom  is örömujjongását: " Irma! Nézd! Megyek!!!! Világokat fog bejárni... És miért baj ez? Azért mert csak virtuális az egész, és nem a való világ?! De ők SOHA NEM FOGJÁK TUDNI MEGTAPASZTALNI AZT A SZABAD MOZGÁSTERET, AMIT ŐK "AVATAR- TESTÜKKEL" ÉREZHETNEK MEG...
Igen, én így gondolkodom felőlük... Vessen követ rám, aki ezt most még nem tudja így látni...
Egyszer még úgy is "repülni fognak" ezek a gyermekek, de nem a Second Life fly menüjének kattintására, hanem egy ISTENI SZIKRÁRA, ami olyan csodálatos lesz, hogy mindannyian meg fogunk hajlani előtte...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése