Épp hogy "belaktuk" magunkat a Pilnetwork oldalán, máris megkaptuk első e-learning tananyagunkat a PIL Akadémián. Előzetesként azonban egy kislexikont nézhettünk át, hogy tisztában legyünk a tanuláshoz szükséges legfontosabb alapfogalmakkal.
Tananyagunk izgalmas, jövőbe mutató, ám a jelenben megvalósítható témája az iskolai munka új terei, a digitális osztálytermek bemutatása. Egyfajta kedvcsinálónak is beillik az a paletta, amit a dokumentum tartalmaz.
Nem tagadom, igen megörültem tananyagunk témakörének, hiszen hónapok óta kedvelt virtuális helyem a Sulivilág iskolai, internetes közössége. S minden mindennel összefügg igazsága átszövi élethosszig tartó tanulásom szakaszait. Ugyanis a TanárBlog oldalán olvastam először a Sulivilágról, és ím most itt okosodom a Tanárblog Szerkesztői által mentorált PIL Akadémián. S örömömet tetézi, hogy a napokban lezajlott IV. Oktatás-Informatikai Konferencián azt a gyakorlatot mutathattam be egy szekció keretében, amit kis diákjaimmal a Sulivilág virtuális tanulási környezetében valósítottunk meg. A konferenciára benyújtott absztraktom rövid összefoglalót nyújt tevékenységünk hogyanjáról. A Tanulmánykötet 79.oldalán olvashatunk erről:
http://bit.ly/2uknULn
A mi Sulivilágunk így került bemutatásra az ELTE Pedagógikum Központjában 2012. február 3-án:
Nem tagadom, igen megörültem tananyagunk témakörének, hiszen hónapok óta kedvelt virtuális helyem a Sulivilág iskolai, internetes közössége. S minden mindennel összefügg igazsága átszövi élethosszig tartó tanulásom szakaszait. Ugyanis a TanárBlog oldalán olvastam először a Sulivilágról, és ím most itt okosodom a Tanárblog Szerkesztői által mentorált PIL Akadémián. S örömömet tetézi, hogy a napokban lezajlott IV. Oktatás-Informatikai Konferencián azt a gyakorlatot mutathattam be egy szekció keretében, amit kis diákjaimmal a Sulivilág virtuális tanulási környezetében valósítottunk meg. A konferenciára benyújtott absztraktom rövid összefoglalót nyújt tevékenységünk hogyanjáról. A Tanulmánykötet 79.oldalán olvashatunk erről:
http://bit.ly/2uknULn |
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése