2015. november 28., szombat

Így készülünk mi...-avagy az I. JátékosNap a PlayIT-en 2015 - ben

http://jatekosnap.hu/
Nagy az izgalom az Anyahajó Stúdió házatáján! Kétnapos "kirándulásra" indul Csapatunk, és nem is akárhová.... Meghívást kaptunk  a régió legnagyobb gamer rendezvényére, a PlayIT-re. A JátékosLét Kutatóközpontjának Igazgatója, Fromann Richárd szervezésében elindul egy új kezdeményezés kis hazánkban. Ez pedig az I. JátékosNap, amely - reményeink szerint - hagyományt teremt a jövőben. Nem szoktam "előre inni a medve bőrére", azaz csak utólag szeretek írni valamilyen eseményről, ám most hamarjában beillesztem azokat a videókat, amelyeket a kiállítói standunknál kivetítőn fogok bemutatni a tisztelt látogatóinknak. Már némely dologgal bemutatkoztunk a Millenárison  innovatív diákprojektünkkel, amelyről ITT írtam is blogbejegyzésemben. Most azonban új videókat is fűztem a meglévőkhöz, amelyek azóta születtek meg. Mindahány a Minecraft oktatásbeli alkalmazásáról szól. Spontán megnyilvánulások a gyermekek részéről, amelyek során érzékelhető az a motiváció, ahogyan ők ehhez a játékhoz viszonyulnak. Sokan érdeklődtek már tőlem, hogy miként is gondolom ezt a bizonyos Minecraft-ot bevinni az iskolába. Azok számára nyújtom át egy óra 7 perces "videó-csokromat" ott a kiállítói standunknál. S ha megáll majd valaki, és csak néhány perc erejéig beletekint, talán képet fog kapni arról hogy miként lehet érdekfeszítő, izgalmas egy olyan fejlesztőfoglalkozás, amely már egy tanítási nap vége felé esetleg nehezen elviselhető lenne. Igyekeztem feliratozni mindazt a fejlesztési lehetőséget, amely , mint kincsesbánya szolgál a gyerekek, s nekünk, pedagógusoknak a játék során. Most csak azokat a filmeket illesztem eme blogbejegyzésembe, amelyeket még nem mutattam be az érdeklődő, kedves Olvasó, néző számára.

Íme:















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése