2018. szeptember 24., hétfő

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 1-2.- A robot készletek megérkezése, valamint a kezelési útmutató



Nevezetes napra ébredtünk 2018. szeptember 20-án, ugyanis Klement Krisztina, az Abacusan Stúdió területi képviselője öt Abacusan-ArTeC robot készlettel érkezett hozzánk. Előzetesen Sugár Sárától, az Abacusan Stúdió vezetőjétől kaptam ígéretet arra, hogy  Kriszti segítségünkre lesz az építés és programozás tekintetében. Elmondhatom, hogy egy nagyon kellemes és hasznos napot tölthettünk együtt. Barnit elkértem erre az időre a tanórákról, aki először is lelkesen mutatta be Anyahajó Stúdiónkat Krisztinek. Néhány falat saját készítésű házi sütemény mellett beszélgettünk, majd azonnal nekiláttunk a készletek kicsomagolásához. E néhány felvétel idézi fel ezeket a jó hangulatban eltöltött perceket:



Előző blogbejegyzésemet azzal fejeztem be, hogy  - bár ismeretlen utakra tévedtem  - de remélem, kapok projektünk megvalósításához segítséget. Nem kellett sokat várni erre, hiszen Kriszti bőséges ismeretet, tapasztalatot nyújtott át ahhoz, hogy bátorsággal indítsuk az építést, programozást  projektünk megvalósításához. Szerencsés módon Barni volt a fő vevő a dolgokban, én pedig igyekeztem mindent lencsevégre kapni, hogy az átadott tudást, dokumentálva is tovább tudjuk vinni.
A négy órás okosító képzésről készítettem egy összefoglaló, 14 perces videót, ami hűen tükrözi azt az intenzív tudásátadást, amiben részünk lehetett ezen a napon:



Megköszönve a sok segítséget, búcsúztunk el Krisztitől. S ezután jött a meglepetés számomra. Úgy gondoltam ugyanis, hogy Barnikám lazítani, pihenni szeretne a szoros program után. Helyette el- kezdett sürögni-forogni körülöttem, és közölte, hogy szeretne egy bemutatót készíteni a többieknek.  Kérte, hogy videózzam le. Így történt, hogy megszületett az újabb felvétel, amelyben Barnikám, a 6. osztályos kis tanítványom hihetetlen komolysággal prezentálja a robotkészlet szerelési útmutatóját, valamint foglalja össze társai számára a legfontosabb szabályokat. Íme:




Várjuk hát a Csapat többi tagját, akik majd kettőnként fognak bejönni hozzám a következő hetekben.
Bizton remélem, hogy a részekből össze fog állni karácsonyig egy szép,  Minecraft-os történet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése