2018. április 19., csütörtök

Digitális Témahét 2018. április 9 -13. - Projektünk bemutatása


Projekttevékenységünket 2018. januárjában kezdtük el.  Projektünk címe:

Kisszékely kulturális és természeti öröksége a Minecraft EDU-ban


Bepillantó a 3 hónapos építési folyamatba:


Bepillantás zenei aláfestéssel:




A megvalósítás programtervét a Digitális Témahét szervezői által meghirdetett Projektíró pályázatban részleteztem, amelynek elérhetősége: http://bit.ly/2ETxdpm

A Minecraft EDU programjában történő építkezésünket az események különös, hármas együttállása kísérte, amelyről ITT írok részletesen. 

Projektnaplónkat az Anyahajó blogunk, mint digitális osztálytermünk oldalán elhelyezett Padlet online falunkon vezettük:



A heti részletességgel lebontott programtervünket az Anyahajó blog oldalán írtam meg a diákok számára:

http://bit.ly/2qEimut

Az építési folyamatokat 45 részes workshop - videókrónikában dokumentáltam Örömpedagógia elnevezésű, szakmai blogom oldalán, amelyet megosztottam annak Facebook oldalán, a Facebook Digitális Témahét Tanári Fórum csoportjában, valamint a Microsoft Innovatív Pedagógus szakértők Microsoft Teams Minecraft fórumjában:

http://bit.ly/2BCBlYY

A diákok projektproduktumai képek és videók formájában az Anyahajó blogunk oldalába illesztett Padlet faliújságon találhatók meg:

http://bit.ly/2C1n9cn

Projektzáró ünnepségünk percei mindannyiunk számára örömöt, vidámságot jelentettek.
Bízvást remélem, hogy a három, egymással párhuzamosan futó eseménysorozatban diákjaim maradandó élményt kaphattak. Valamit megsejtettek abból, amit a Kulturális Örökség Európai Éve szlogenje megfogalmaz számunkra:


Így ünnepeltük hát Kisszékely megépítését, egy szép csapattá kovácsoló közös munkát:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése