2018. október 23., kedd

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 16. Programozás hibakereséssel



A 16-ik videókrónika első és utolsó filmkockái Alex és Steve épülő házikóját mutatják be, amikor is Barni olykor-olykor az én segítségemet kérte. Egyébiránt pedig a felvételben két fiúcska komoly erőfeszítéseket tesz, hogy a megépített Alex és Steve a 3-ik kódolós kártya szerint mozogjon. Az első kísérlet hibát mutatott, így a kódolás tanulása hibakereséssel folytatódott. Utólag visszanézve ezt a néhány percet, örömmel konstatáltam, hogy mennyi minden fejlesztési lehetőség rejlik ezekben a feladattevékenységekben. Sok mindent leírhatnék ismét, amit már eddig is megtettem, de az értő olvasó és néző bizonyára tudja, milyen komplex módon fejlődhetnek ilyen projektek során a ránk bízott gyermekek.

Következzék hát egy csipetnyi ízelítő ebből!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése