A Kisszékely építéséről szóló krónikámban kis csapatunk újabb gyöngyszemei lépnek színre Viktorkám és Ábriskám személyében. Viktor egy olyan fiúcska, akinek gondolatai szélsebesen száguldanak. Mindent azonnal megoldana, s ha rajta múlna, egy egész világot megépítene pillanatok alatt. Viszont ebben a közös vállalásban kissé le kell lassulnia, hogy együtt tudjon működni társaival. Jó kis szociális tanulás ez számára, na meg az én empatikus képessségemnek is nem kis próbája. Ábris talán pont ellentetje Viktornak, akinek komoly erőfeszítésébe kerül, hogy figyelmét megtartsa. Így könnyen elkalandozik, érdekességeket találva a Minecraft világában. Eme rövid bevezető szükséges ahhoz, hogy Barnus projektvezetési képességeit kellően értékelni tudjuk. Őszintén szólva, voltak feszült pillanatok a multiplayer tevékenységben, hogy mindenki közös nevezőre jusson, és megtörténjenek a koordináták szerinti területkijelölések. Természetesen nem terhelem Kedves Olvasóimat a 23 perces felvétellel. A lényeg, hogy végül is célunkat Barnival elértük, s megtörténtek az újabb területkijelölések. Összességében ismét öröm van bennem, hiszen utólagosan végig nézve a tevékenységet, elmondhatom ismét, hogy valóban egy komplex gyógypedagógiai fejlesztés rejlik a cselekvésbe ágyazott, élményszerű játékos tanulási folyamatban. Írunk, számolunk, problémákat oldunk meg folyamatosan, hogy csak néhányat említsek a fontos fejlesztéi területek közül kiragadva.
Tovább nem is részletezem a Minecraft EDU játékos program hasznosságát, helyette inkább szívesen ajánlom megnézésre workshop-videókrónikám következő bő négy perces epizódját:
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése