2018. október 3., szerda

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 7. Karácsonyi kisvasút építése és programozása



Mint már az előzőekben említettem, Barninak szabad bejárása van hozzám idejétől, kedvétől függően. Közös érdekünk és örömünk ez természetesen, hiszen jelenlétével mindig nagy lendületet ad projektünknek. Ez így történt azon a szeptember 26-ikai napon is, amikor Roli mellé szegődött, aki éppen akkor pár nélkül maradt a foglalkozáson. Ilyen esetekben általában félreteszem kijelölt utamat, és átengedem a kezdeményezést Barninak. Eddig még soha nem csalatkoztam, mert valami igazán szép és érdekes dolog lett az improvizálás jutalma. Most éppen egy karácsonyi kisvasút építésébe kezdett bele Roli osztálytársával. Egyébiránt Barninak ezen a napon van velem az úgynevezett "hivatalos" órája, tehát négy tanórányi időt töltött el a robot építésével és annak beprogramozásával. Én csak ámultam kitartását, céltudatosságát. Láttam, hogy eltökélt szándéka, hogy a karácsonyi kisvasutat még aznap elindítsa. Meg is történt a nagy csoda! Videókrónikám a négy tanórányi időből csupán 11 percet mutat be, ám szépen tanúskodik arról, miként lehet egy robot építése közben fejleszteni az együttműködési készséget. A két fiúcska igazán példamutató módon bizonyítja ezt. Én most elhallgatok, és átadom a terepet. Szavaim igazát ők mutassák be!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése