2018. október 26., péntek

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 21. Az EU Code Week projektzáró ünnepsége


Az Abacusan VándoRobot Programunk félidejéhez érve következett el az Európai Programozás Hetének projektzáró ünnepsége. Szinte már hagyománnyá vált Anyahajó Stúdiónkban, hogy  egy-egy projektünket néhány perces közös ünneppel zárunk, amikor is valamilyen süteménnyel kedveskedem a gyerekeknek, és persze kinyomtatok számukra okleveleket. El is helyeztem az asztalra mindahányat, és melléjük tettem a gyerekek által megépített játékos karaktereket. Tehát mindenki megtalálta helyét az asztal körül:


 Most hókocka volt a finomság, ami szemmel láthatóan gyors ütemben fogyott el a tálcáról. A fenti gyönyörű posztert is kifüggesztettük, amit Fodor Károlyné Erzsike néni nyomtatott ki gyönyörű vászonra ajándékképpen.
Együttlétünk alatt azt az összeállítást vetítettem le, amit az Abacusan Családi Napra vittünk magunkkal:


Az ünnepségről készítettem egy rövidke kis videót, amelyben közösen köszönjük meg Erzsike néninek az ajándékot:



A boldog Csapat:


Most jön még csak a "második félidő", ám már most is nagy örömmel mondom:

"Szép volt fiúk! Szép volt lányok!"

Igen büszke vagyok kis Csapatomra, hiszen méltóképpen helytálltak a nagy Európai Közösségben!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése