2018. október 22., hétfő

Minecraft sztori az Anyahajó Stúdióban Abacusan ArTeC robotok alkalmazásával 14. Izgalmas percek játékos karakterek építése közben



Sajátos emberi tulajdonságunk, hogy ami számunkra érthető ebben a világunkban, arról úgy gondoljuk, hogy az a másik embernek is ugyanolyan könnyen felfogható. Ilyenkor szoktunk kissé méltatlankodni, hogy miért nem fogja fel az a mellettem lévő a dolgot, pedig olyan egyértelmű. 
Én el szoktam merni mondani, hogy milyen területen nehéz a felfogásom, és igyekszem hamar hozzátenni azt, hogy hiányosságaimból miként tudok erényt kovácsolni kis tanítványaim között. 
A gyerekek tudják, hogy nekem is sokat segít Barni a robotok építése és programozása terén.  Ez, nem hogy negatív helyzetet teremt közöttünk, hanem egy igazán baráti, bensőséges légkört. Hiszen Barni számtalanszor megemlíti, hogy számára mennyire megtisztelő, hogy elfogadom segítségét. Emellett pedig sokkal inkább megértem, és empatikus vagyok azok iránt, akik hasonló hiányosságokkal küzdenek. Ez most szemmel látható, és kézzelfogható lett az NPC-ék, azaz a Minecraft világából ismert játékos karakterek megépítése közben. Ha hiányában vagyunk bizonyos logikai gondolkodásnak, akkor bizony gondot jelent a kis kockák összerakása. S van, aki csendben, türelmesen próbálgatja a helyes építést, de van, aki egyszerűen ingerült lesz, és akár ki is lépne pillanat alatt a feladathelyzetből. A most következő pár percben öt gyermek építi saját karakterét, és hozzá kell tennem ötféle habitussal, vérmérséklettel. Nem is részletezem tovább, hiszen a filmkockák magukért beszélnek. A felvétel során láthatjuk Barni készséges hozzáállását a problémás helyzetekben, valamint egy rövidke bemutatót abból, hogy a Minecratból ismert Steve-et hogyan tudja hang által vezérelni, valamint a karácsonyi kisvasutat a most már majdnem teljes utaslétszámmal elindítani.

Íme:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése